Aktualności

Co u nas?

2008-04-11System obiegu dokumentów handlowych

Głównym celem systemu jest zapewnienie nadzoru oraz szybkiego dostępu do elektronicznej wersji dokumentów handlowych w przedsiębiorstwie.  W przeciwieństwie do innych produktów na rynku budowa systemu została zoptymalizowana pod kątem działań handlowych, integrując informacje od klientów, zewnętrznych dostawców, firm kurierskich oraz księgowości.

System znaczników, flag, statusów realizacji ze wsparciem mechanizmów filtrowania umożliwia błyskawiczny dostęp do odpowiednich dokumentów przez określenie kryteriów wyszukiwania.

Prezentacja odpowiednich znaczników i flag pozwala na błyskawiczne zorientowanie się w postępie wybranej sprawy handlowej bez potrzeby otwieranie poszczególnych dokumentów powiązanych ze sprawą.

Dokumenty wprowadzane do systemu mogą mieć formę papierową (wówczas wprowadzane są za pomocą dowolnego skanera z sterwonikiem TWAIN który współpracuje z programem) lub formę plików dowolnego typu (Word, Excel, PDF, Pliki graficzne itp.).

Wbudowany w system komunikator usprawnia proces realizacji działań handlowych, umożliwiając przekazywanie zadań oraz uwag związanych ze spawą odpowienim pracownikom. Dzięki czemu każda sprawa posiada pełną historię komunikacji wewnątrz firmy.

Rozbudowany system uprawnień pozwala na ograniczanie dostępu do wybranych funkcji oraz informaci w zależności od roli pracownika (użytkownika programu) w firmie.

Program może być integrowany z innymi aplikacjami w firmie (np.: współpraca z WF-MAG dla Windows) oraz Generatorem ofert.

System obiegu dokumentów handlowych

Organizacja dokumentów:

Dokumenty związane z zapytaniem klienta:

Dokumenty związane z zamówieniem:

Dokumenty związane z problemami występującymi w sprawie:

 

 

Więcej aktualności

 

 

 
Chcesz wiedzieć więcej - zadzwoń: (022) 219 57 19